Naast alle leuke praat zijn er ook serieuze zaken te bespreken, onze algemene voorwaarden vinden jullie hieronder. Wij van In de Tijd kunnen deze voorwaarden ten alle tijden aanpassen. Wanneer je een bestelling plaatst via de webshop ga je automatisch akkoord met deze voorwaarden. Voor vragen graag even contact opnemen.

Algemene voorwaarden

Artikel 1 - Producten
Wij verkopen met name opgeknapte vintage meubels, met een focus op Deens design (denk aan een dressoir, nachtkastje of bijzettafel). Daarnaast verkopen wij ook andere producten waar je jouw interieur meer karakter mee kan geven, bijvoorbeeld een super gave vintage bureaulamp.

Artikel 2 - Registratie
Je moet je registreren om een product te bestellen. Je moet hiervoor je persoonlijke gegevens aan ons verstrekken. Deze persoonlijke gegevens dien je naar waarheid in te vullen en deze dienen actueel te zijn. Wij beschermen je persoonlijke gegevens goed; kijk even naar de Privacy Statement op de website. Gebruik een sterk wachtwoord voor je account en geef je wachtwoord nooit aan anderen. Je bent zelf verantwoordelijk voor eventueel misbruik van je account (bijvoorbeeld: als een ander met jouw wachtwoord een bestelling bij ons plaatst).

Artikel 3 - Betalingen
De (totale) prijs van de producten staat in onze webshop aangegeven. Je betaalt via onze online betaalservice; Hiervoor maken wij gebruik van meerdere betaalservices: iDEAL, Paypal, Mastercard, Google pay, Apple pay en Klarna.

Artikel 4 - Leveringen
Wij leveren je product af op het adres dat je bij de bestelling hebt opgegeven. Je kunt het adres niet meer wijzigen als wij het pakket al hebben verzonden. Wij verzorgen zelf de verzending van producten. Afhankelijk van het land zal DHL het pakket leveren. Wanneer het pakket is verzonden, krijg je van ons een track & trace code, waarmee je de bestelling kunt volgen. Wij doen ons best om de bestelling zo snel mogelijk te leveren. Als de bestelling vertraagd is, stellen wij jou hiervan schriftelijk op de hoogte. We garanderen dat je de bestelling uiterlijk 30 dagen na bevestiging van de bestelling zal ontvangen. Lukt dit onverhoopt niet, dan kun je ons verzoeken om (a) het bedrag dat je voor het product betaald hebt meteen terug te storten, of (b) een vervangend product (van gelijke waarde) te sturen.

Artikel 5 - Retour
Je mag het product altijd binnen 10 dagen, nadat je het hebt ontvangen, terugsturen. Dit kun je doen door het retourformulier in te vullen en aan te melden in je account. Nadat je van ons een orderbevestiging hebt ontvangen, moet je het product binnen 10 dagen opsturen. Als wij het product hebben ontvangen, storten wij binnen 14 dagen het volledige aankoopbedrag terug. De kosten voor de retourzending komen voor onze rekening. Tijdens de termijn die je hebt om te bedenken of je het product wilt houden, moet je zorgvuldig omgaan met het product en de verpakking. Je mag het product alleen uitpakken en gebruiken voor zover dat nodig is om te bepalen of je het product wilt houden.

Artikel 6 - Aansprakelijkheid
Wij zijn niet aansprakelijk voor de schade die veroorzaakt is door gebruik van een product. Dit geldt niet als die schade is ontstaan door onze opzet, grove nalatigheid of bewuste roekeloosheid. Je recht op schadevergoeding zal in ieder geval maximaal het bedrag zijn van het bestelde en betaalde product.

Artikel 7 - Privacy Policy
Wij beschermen jouw persoonsgegevens in overeenstemming met de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG). U kunt voor meer informatie onze Privacy Policy raadplegen.

Artikel 8 - Intellectuele eigendomsrechten
Alle intellectuele eigendomsrechten (zoals: auteursrechten, beeldmerken, woordmerken) op onze teksten, foto's, beelden en andere materialen, zijn ons eigendom (of hebben wij in beheer met toestemming van de rechthebbende). Jouw gebruik mag hier geen inbreuk op maken.

Artikel 9 - Klachtenregeling
Als je een klacht hebt over de uitvoering van de overeenkomst, horen wij dat graag. Stuur je klacht dan zo snel mogelijk (en zo volledig mogelijk omschreven) naar indetijd@gmail.com. Wij zullen je klacht zo snel mogelijk afhandelen, uiterlijk binnen vijf dagen nadat we jouw lacht hebben ontvangen. Als het langer duurt om de klacht af te ronden, ontvang je binnen drie dagen een bevestiging van jouw klacht en laten we weten wanneer we een inhoudelijk antwoord verwachten. Als we de klacht niet onderling kunnen oplossen, ontstaat er een geschil dat valt onder de geschillenregeling.

Artikel 10 - Geschillenregeling

  1. Op deze algemene voorwaarden en de overeenkomsten die wij met u sluiten is het Nederlands recht van toepassing. In het geval van een geschil is de rechter te Amsterdam bevoegd.

  2. Ook kun je als consument terecht op het ODR-platform (Online Dispute Resolution). Dit platform biedt een eenvoudige, doelmatige, snelle en goedkope buitengerechtelijke oplossing voor geschillen die voortvloeien uit online transacties. Voor meer informatie zie: http://ec.europa.eu/odr