Veel gestelde vragen

Wij begrijpen als geen ander dat je het super druk hebt, daarom hebben we alvast wat algemene vragen beantwoord. Dat scheelt weer wat van je kostbare tijd, tijd die je bijvoorbeeld kunt besteden aan het bakken van een overheerlijke appeltaart voor je geliefde.

Is je vraag nog niet beantwoord? stuur gerust een mailtje of geef een belletje, wij staan voor je klaar! klik hier om contact op te nemen.

  • Goede vraag. Wij doen ons uiterste best om zo veel mogelijk meubels en accessoires aan te bieden. Helaas is het opspeuren opknappen van deze meubels een arbeidsintensief proces en kunnen wij (nog) geen consistente hoeveelheid producten aanbieden.

    Om op de hoogte te blijven van nieuwe producten raden we je aan om je in te schrijven voor onze nieuwsbrief, of om ons te volgen op de socials!

  • Nog zo’n goede vraag! over het algemeen bezorgen wij onze meubels niet door heel Nederland. Bezorgen doen we vooral in onze eigen omgeving. Andere kleinere producten kunnen wel door heel Nederland verstuurd worden.

    Mocht het je niet lukken om een meubel op te halen, maar je wilt hem wel ontzettend graag, neem dan even contact met ons op en we komen er vast en zeker uit.

  • Ja! dat kan. Wanneer meubels opgehaald of gebracht worden is het ook mogelijk om ze contant af te rekenen. Laat het ons wel even weten door de optie aan te klikken tijdens het afrekenen. Wat een opluchting he?

  • Leuk dat je het vraagt! De prijzen die wij hanteren komen voort uit een aantal factoren.

    1. Van welke designer/fabrikant is het meubel?

    2. Wat zijn de materiaalkosten geweest voor het eventuele opknappen?

    3. Hoeveel tijd heeft het gekost om het meubel op te knappen?

    4. Hoe duur onze energierekening is van afgelopen maand.